+25.600 visitas. ¡Gracias! ¿Tienes alguna exclusiva musical o televisiva? No dudes en contactar en el apartado derecho del blog

jueves, 4 de abril de 2013

Manel Ferrer: "Hi ha llibres que mereixen ser en paper per la seva bellesa"

El jove polivalent Manel Ferrer presenta el seu darrer llibre "Sense feina però amb Twitter". Actualment col·labora a diversos mitjans de comunicació com Ràdio 4-Rne, Onda Cero, Canal Català o Cooltura FM. No obstant, Manel Ferrer no es queda agust: "M'agradaria participar a algun reality com Supervivientes" confessa a UABsApp. El veurem pròximament? Em pogut parlar amb ell i ens detalla moltes curiositats.
 
-         Et podríem definir laboralment com presentador, locutor i escriptor... Amb quina professió et quedes?
-         Jo crec que soc una mica de tot. M'apassiona el directe de la ràdio, la sensació de ser vist per la televisió i el plaer d'escriure... Però si m'hagués de quedar amb un em quedaria sens dubte amb la ràdio, és amb la que vaig començar i amb la que més pràctica tinc, però fer tv i escriure m'agrada també molt...
 
-         I personalment, com et defineixes?
-         Aquesta pregunta és molt complicada, eh! Podria definir-me com els típics anuncis de les últimes pàgines de les revistes... Però seré moderat i et diré que em considero molt pesat en el sentit de que quan se'm posa algo al cap no paro fins aconseguir-ho. També amb un grau sensibilitat molt alt perquè m'afecta molt tot el que em diuen i m'implico molt amb tot el que puc per tal de solucionar els problemes que m'afecten directament o indirectament.
 
-         L’1 d’Abril es va publicar el teu darrer llibre “Sense feina però amb Twitter”, de què tracta en termes generals?
Aquest a diferència del primer, és una novel·la juvenil en la que en Jan, el protagonista, explica en primera persona com es el seu dia a dia i deixa entre veure problemes amb els estudis, també en el àmbit amorós, la crisis... I tenint com a màximes aliades les xarxes socials.
 
 
-         Sabem que estàs enganxat a Twitter... És autobiogràfic?
-        Veus? (riures) Aquesta seria una de les coses autobiogràfiques... Però si, podriem dir que en Jan a l'igual que jo troba un suport molt important al Twitter en aquest cas per a tirar endavant els seus projectes. Però a dia d'avui... Qui no ho fa?
 
-         Comprant el llibre estarem col·laborant socialment també...
-         Sí, de fet la idea de fer aquest llibre va sorgir amb l'intenció de col·laborar amb el projecte social i juvenil de la Fundació Pere Tarrés, que he tingut la sort de conèixer i com em va captivar des del primer moment vaig decidir juntament amb l'editorial Neurosi destinar una part del benefici a aquest projecte.
 
-         On podem adquirir “Sense feina però amb Twitter”?
-         Està disponible per a iTunes i Amazon, els enllaços de descarrega els podeu trobar al meu web www.manelferrer.cat o a la web de l'editorial www.neurosi.com
 
-         Creus que la digitalització de llibres farà desaparèixer al 100% la publicació en paper?
-         Mmm... no ho penso. És veritat que el fet de que un llibre digital sigui més barat amb els temps que corren ajuden molt a que aquests portin avantatge. Però també penso que hi ha llibres que mereixen ser en paper per la seva bellesa.
 
-         Com el nostre bloc és un híbrid entre musical i televisiu, volem saber quins artistes i quins programes t’agraden…
-         De música m'agraden molt els grups catalans, per exemple Vuit, Amelie, Lexu's, Miquel Abras... I a nivell nacional Lagarto Amarillo. I programes de televisió? Doncs m'encanten els realitys, ja siguin salts, convivència, illes, concursos... I és clar, programes del cor.
 
 
 
-         Et seguim i cada setmana veiem que comentes en les xarxes “GH14”. Com veus aquesta edició?
-         Jo estic decebut perquè era molt fan de Lorena i jo volia que guanyés. De totes maneres aquest cop trobo que els concursants van molt pujadets i crec que mereixen que els sorprenguin més.... Ja van amb la lliçó apresa.
 
-         Ja tens favorit?
-         Era molt de Lore com he dit abans, però ara m'agraden molt Argi, Susana o Sonia...
 
-         T'agradaria participar en un reality?
-         Si! M'agradaria molt anar a “Supervivientes” per tot el tema de la supervivència i per agafar coloret per a l'estiu o sinó al “Mira quién salta”, ja que des dels tres anys em dedico també a la natació i llavors li tinc molta estima a aquest tipus d'esports.

 
 

1 comentario:

  1. Hay que apoyar a gente así. Salen de la nada y con esfuerzo consiguen cositas. BRAVO Cristian y suerte a Manel también :)

    ResponderEliminar